home > Corona update Blijkaartje

Corona update

Gezien de recente ontwikkeling en het verhoogde risico op besmetting door het coronavirus, hebben wij als Blijkaartje maatregelen genomen om de gevolgen voor ons personeel, onze klanten en de continuïteit van onze bedrijfsvoering te borgen. En geven wij jou op deze pagina een update over zaken die voor jou belangrijk zijn om te weten in deze periode.

Door grote drukte bij postNL worden sommige pakketten iets later geleverd

Belangrijk om te weten:

Onze medewerkers van de ontwerpstudio en klantenservice werken vanaf huis. Hierdoor zijn wij telefonisch niet goed bereikbaar. Echter per e-mail wel en daarom verzoeken wij je bij vragen, te mailen naar info@blijkaartje.nl.

Heb je een dringende vraag? Vermeld dan in het onderwerp van de e-mail 'URGENT', zodat wij jou zo snel mogelijk kunnen helpen.

Onze drukkerij is gewoon open en we volgen hier uiteraard strikte maatregelen (opgesteld door het RIVM) die zorgen voor een veilige en hygiënische werkomgeving.

Ook postNL werkt gewoon door. Echter door de overheidsmaatregelen tegen het coronavirus is het drukker dan normaal. Het lukt postNL niet om alle pakketten volgens schema te bezorgen. Wij hopen op jouw begrip. Er worden op het moment steeds meer online bestellingen geplaatst, er moet natuurlijk gewerkt worden via de richtlijnen van de RIVM en postNL heeft te maken met zieke werknemers. Lees hier meer informatie over de maatregelen en informatie betreffende het coronavirus van postNL.

Wij hopen dat je met de bovenstaande informatie voldoende bent geïnformeerd. Heb je toch nog vragen? Laat het ons gerust weten!

Heb je uitnodigingen besteld, maar kan het feest niet doorgaan? Wat vervelend voor jullie! We denken graag met jullie mee, over wat wij voor jullie zouden kunnen betekenen. Dus laat het gerust weten: info@blijkaartje.nl

 

Laatst bijgewerkt vrijdag 22 mei 2020, 11:30 uur

 

Wil je meer informatie over de bezorging, klik dan hier.