home > Veel gestelde vragen en antwoorden

veelgestelde vragen en antwoorden

Vind hieronder het antwoord op veel van jouw vragen, of neem contact op met ons voor meer informatie.

Spoedvragen Account Kaart maken Bestellen Prijzen en kortingen Verzending en levering Enveloppen, postzegels en sluitzegels Overige vragen Contact

Spoedvragen

Wanneer je de set geboortekaartjes snel wilt bestellen, kun je het invoeren van de geboortegegevens het beste zelf doen. Onze tip is om vooraf een drukproef van het ontwerp te bestellen en de laatste versie van het kaartje in je eigen account op te slaan. Als het kindje is geboren kun je gemakkelijk de gegevens wijzigen op het kaartje en meteen de kaarten bestellen!

Heb je hulp nodig met het invoeren van de geboortegegevens in de kaart? Wij helpen je graag! Mail of bel ons dat je kindje is geboren, vermeld om welk kaartje het gaat en welke geboortegegevens wij in de kaart mogen zetten. Wij passen het kaartje in jouw account aan en zullen je hierover berichten wanneer de aangepaste klaar staat om te controleren en te bestellen. Tip: Zet in het onderwerp van je e-mail URGENT KINDJE GEBOREN! En vermeld in je e-mail het telefoonnummer waarop je te bereiken bent, zodat we bij eventuele vragen direct contact met je op kunnen nemen.

Dat kan natuurlijk gebeuren! Echter gaat na het bestellen de order vrijwel direct in productie. We raden je aan ons altijd direct te bellen op 0572-354724, wij zijn van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 09.00 – 14.00 uur. Of te mailen naar info@blijkaartje.nl onder vermelding URGENT FOUT IN DE BESTELLING. Dan kunnen we samen kijken naar een oplossing. Daarom is onze tip altijd om vooraf een drukproef te bestellen voordat je een grote order plaatst.

Voor de verzending maken wij gebruik van PostNL in Nederland en bpost in België. Als je jouw kaartjes op tijd besteld hebt, maar niet binnen de verwachte levertijd hebt ontvangen, laat dit ons direct weten middels een e-mail naar info@blijkaartje.nl of bel ons even op telefoonnummer 0572-354724. Wij gaan dan z.s.m. achter je pakketje aan om ervoor te zorgen dat je het alsnog zo snel mogelijk in huis hebt.

Account

Rechtsboven op elke pagina van onze site (of links onderin op een mobiel) staat het poppetje symbool voor account. Hier kun je je aanmelden. Dit is heel eenvoudig. Ga naar 'mijn account' en klik daarna op 'nog geen account?' Hier vul je je gegevens, het e-mailadres en een wachtwoord in. Na jouw registratie ontvang je een e-mail ter bevestiging. Je kunt daarna meteen de leukste kaartjes maken en opslaan in jouw account.

Als je bezig bent met het bewerken van je kaartje in onze editor kun je kiezen voor 'opslaan'. Ben je nog niet ingelogd, dan moet je hierbij inloggen. Je kaartje wordt nu opgeslagen in je eigen collectie. Dit kun je terugvinden onder het poppetje in de menubalk rechts bovenaan. Elke keer dat je een aanpassing maakt, kun je kiezen om het op te slaan onder een nieuwe naam (je oude versie wordt dan ook bewaard) of het huidige ontwerp te overschrijven.

Ben je je wachtwoord kwijt? Geen probleem! Klik op het poppetje symbool voor account, klik vervolgens op 'wachtwoord vergeten'. Als je hier jouw e-mailadres invult, ontvang je direct een nieuw wachtwoord.

Je kaartje blijft altijd in je account staan. Als je jouw account verwijdert, dan verwijder je hiermee al je gegevens, ook je ontworpen en opgeslagen kaarten worden dan verwijderd.

Nadat je bent ingelogd op Blijkaartje.nl kun je bij je persoonlijke gegevens zelf onderdelen wijzigen. Wil je je account opheffen, mail dan even naar info@blijkaartje.nl. Is je account eenmaal opgeheven, dan kun je opgeslagen ontwerpen en/of uploads nooit meer opvragen of gebruiken.

In het kader van onze dienstverlening (het opmaken, drukken en versturen van onze producten), verwerken wij persoonlijke gegevens. Blijkaartje gaat heel zorgvuldig met deze gegevens om en verstrekt deze niet aan derden. Financiële gegevens die je opgeeft tijdens het betalen lopen altijd via beveiligde pagina's en worden slechts eenmalig gebruikt voor het verwerken van je bestelling. Wil je meer weten? Lees dan ons privacybeleid.

Account aangemaakt voor februari 2019

Vanaf februari 2019 staat onze nieuwe website live. Voor klanten die een account hebben aangemaakt op de vorige website blijft het ‘oude’ account nog enkele maanden actief. Rechtsboven op elke pagina van onze website (of links onderin op een mobiel) staat het poppetje symbool voor account. Log hier in op oude website van Blijkaartje.

Ja, je kunt je eigen kaartjes nog gewoon aanpassen en bestellen.

Vanaf februari 2019 is de collectie kaarten uit het oude assortiment niet meer benaderbaar. Ook kun je geen kaart uit onze oude collectie meer toevoegen aan jouw oude account. Op den duur zal ook dit account worden opgeheven en kun je in onze nieuwe omgeving een nieuw account aanmaken. Je ontvangt van ons hiervan tijdig een e-mail.

Nee, helaas kan dat niet. In verband met de privacy wetgeving is dit niet mogelijk.

Deze nieuwe website brengt veel voordelen met zich mee. Onder andere wordt het ontwerpprogramma nu ook goed ondersteunt op mobiele apparaten, zijn er meer papiersoorten beschikbaar en kunnen we bestelling tot 18:00 uur nog dezelfde dag versturen.

Kaart maken

Via de online kaartenmaker kun je een kaart uit onze collectie kiezen en deze zelf bewerken. Een andere optie is om vanuit een blanco basis jouw kaart helemaal zelf te ontwerpen. Hiervoor kun je één of meer van onze afbeeldingen kiezen of jouw eigen afbeeldingen uploaden. Deze kaarten kun je eenvoudig opslaan in je account en op een later moment verder bewerken tot deze helemaal naar wens is.

Heb je een kaart gevonden en wil je liever niet zelf aan de slag, dan kunnen wij je natuurlijk altijd helpen. Wanneer je een kaart hebt gekozen uit onze collectie, kun je via de button [laten maken] jouw wensen qua tekst en opmaak aan ons doorgeven. Wij werken vervolgens gratis en vrijblijvend enkele voorbeelden voor je uit. Natuurlijk heb je daarna ook nog de mogelijkheid om de kaart aan te (laten) passen. Het aanpassen van kaarten is een service van Blijkaartje, echter zijn wij niet verantwoordelijk voor type- en/of spelfouten in de aangeleverde tekst.

Heb je een kaart bewerkt en opgeslagen, maar ben je nog niet helemaal tevreden? Kom je niet helemaal uit de opmaak of twijfel je of de teksten mooi staan? Wil je een aanpassing door ons laten uitvoeren, zoals bijvoorbeeld het toevoegen van een element, het aanpassen van de kleur of het verschuiven van onderdelen in de opmaak. Wij helpen je graag! Mail, chat of bel ons om welk kaartje het gaat en wat precies je wensen zijn. Wij kunnen je adviseren of indien gewenst enkele nieuwe voorbeelden uitwerken, welke we opslaan in jouw account. Zo kun je de voorbeelden gemakkelijk bekijken, met elkaar vergelijken, eventueel zelf aanpassen en bestellen. Wil je na het bekijken toch nog graag een aanpassing door ons laten uitwerken. Geen probleem! Wij helpen je graag.

Als je geen kaart uit onze collectie wilt, dan kunnen we ook een volledig nieuw ontwerp voor jullie maken. Voor meer informatie over het laten ontwerpen van exclusieve kaarten neem je het beste even contact met ons op. Vervolgens spreken wij dan al jullie wensen en onze ideeën met je door en je ontvangt zo snel mogelijk enkele voorbeelden. Wij zijn telefonisch te bereiken van maandag t/m vrijdag tussen 9.00 en 14.00 uur via telefoonnummer 0572-354724. Je kunt ons natuurlijk ook mailen: info@blijkaartje.nl.

Je kunt een keuze maken uit alle lettertypes die op de site aangeboden worden. Je vindt deze in onze editor onder 'lettertype kiezen' bij 'tekst'. Mis je een lettertype? Laat het dan gerust weten. Dan kijken we of het mogelijk is om deze toe te voegen of we kijken naar een passend alternatief.

Een kleur op een beeldscherm kan er iets anders uitzien dan de gedrukte kleur. Dit komt doordat elk beeldscherm anders is ingesteld. Dat is ook één van de redenen waarom we adviseren om voorafgaand aan een grote oplage eerst een drukproef te bestellen. Zo weet je precies hoe het kaartje er in het echt uit komt te zien. Heb je een vraag over een kleur, het aanbod van het kleurenpallet of ben je op zoek naar een specifieke kleur? Laat het dan gerust weten. Dan kijken we of het mogelijk is om deze toe te voegen of kijken we naar een passend alternatief.

Je kunt eigen afbeeldingen uploaden bij het onderdeel ‘afbeeldingen en versieringen’ in de ontwerptool. Je foto verschijnt dan in de kaart waar je het kunt roteren, groter of kleiner kunt maken, verplaatsen en naar voren of naar achteren kunt plaatsen. Wil je je foto laten bewerken (d.w.z. het bijsnijden van de foto, lichter/donkerder maken, zwart/wit maken, of sepia maken) berekenen we Euro 9,95 foto bewerkingskosten.

Zorg dat de foto scherp en helder is en in een hoge kwaliteit wordt aangeleverd, 300 dpi en in RGB kleuren voor het mooiste resultaat. Twijfel je over de kwaliteit van de foto? Mail de foto dan naar info@blijkaartje.nl dan kunnen we deze voor jou controleren en je adviseren.

Je kunt eigen (gevonden) afbeeldingen uploaden bij het onderdeel 'afbeelding en versieringen’ in de ontwerp-tool en deze plaatsen in je kaartje. Let er altijd wel goed op dat je de afbeelding ook mag gebruiken. Blijkaartje is niet aansprakelijk als er een afbeelding gebruikt wordt, waar derden de rechten van bezitten. Dat risico is dan voor jou (‘de gebruiker’) zelf. De afbeeldingen in onze galerij zijn allemaal vrij te gebruiken.

Heb je een leuk kaartje gevonden en wil je in dezelfde stijl een bijpassend kaartje maken? Voor verschillende soorten kaartjes hebben we al een lijn in dezelfde stijl ontworpen. Zo staan bij de pagina ‘kraamborrelkaartjes’, kaartjes in dezelfde stijl als het geboortekaartje. En bij de pagina ‘bedankkaartjes’, kaartjes in dezelfde stijl als de trouwkaart. Is een ander ontwerp favoriet en staat deze niet bij de voorbeelden? Mail ons dan even, dan maken wij een bijpassend kaartje voor je op!

Heb je een leuk kaartje gevonden en wil je in dezelfde stijl een bijpassend inlegkaartje maken? Het meest gekozen formaatje is 8 x 8 cm. Let bij het opmaken van dit kleine formaatje wel extra goed op de leesbaarheid van de tekst! Liever dat Blijkaartje een bijpassend inleg kaartje maakt? Mail ons dan even, dan maken wij een bijpassend kaartje voor je op!

Bestellen

Bestellingen die op werkdagen voor 18:00 uur* bij ons binnen zijn, worden dezelfde dag nog verwerkt en verstuurd. Belangrijk om te weten: na het bestellen gaat de order bijna direct in productie. Controleer dus voorafgaand aan de bestelling of er geen foutjes in de kaart zitten.

(*voor bestellingen met een account aangemaakt op onze oudere site, dus voor februari 2019, gelden andere aanlevertijden: Als je jouw kaarten op werkdagen voor 13.00 uur* bij ons besteld, worden ze nog dezelfde dag gedrukt en verstuurd. Deze pakketten worden geleverd met GLS).

Ja, dat kan! Als je meerdere drukproefjes wilt bestellen, of je hebt bijvoorbeeld verschillende kaarten waarvan je er een aantal wilt bestellen, dan kun je in de winkelwagen op 'verder winkelen' klikken een nieuwe kaart aan je winkelwagent toevoegen. Bij zo'n bestelling betaal je dan ook maar 1 keer verzendkosten, dus dat scheelt weer!

Je kunt je meeste kaartjes laten drukken op 10 verschillende papiersoorten. Elk soort heeft zijn eigen uitstraling. Wil je meer weten? Bekijk dan onze pagina over papiersoorten.

Een drukproef van je ontwerp kun je vanaf 1 stuks bestellen. Voor je set kaarten is het minimum aantal 10 stuks. Losse enveloppen kan je vanaf 1 stuks bestellen.

Ja, dat kan uiteraard. Moet het pakket naar België? Wij rekenen voor een bezorging naar België geen afwijkende kosten. Wel wijkt de levertijd van drukproeven en orders tot 20 kaarten af en worden deze bestellingen meestal binnen 5 werkdagen afgeleverd. Verzending buiten Nederland en België heeft een toeslag van € 3,50. Wil je jouw pakket in Noorwegen of Zwitserland laten bezorgen, neem dan eventjes contact met ons op.

Dat kan natuurlijk gebeuren. Echter gaat na het bestellen de order vrijwel direct in productie. We raden je aan ons altijd direct te bellen op 0572-354724, wij zijn van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 09.00 – 14.00 uur. Of te mailen naar info@blijkaartje.nl onder vermelding URGENT FOUT IN DE BESTELLING. Dan kunnen we samen kijken naar een oplossing. Daarom is onze tip altijd om vooraf een drukproef te bestellen voordat je een grote order plaatst.

Wat vervelend! Echter gaat na het bestellen de order vrijwel direct in productie. We raden je aan ons altijd direct te bellen op 0572-354724. Wij kijken dan voor je of je bestelling al in productie is, of dat we je bestelling nog kunnen annuleren, zodat je de kaartjes opnieuw kunt bestellen op het juiste papiersoort. We zijn van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 09.00 – 14.00 uur.

Orders die je plaatst, gaan vrijwel direct in productie. We raden je aan om ons direct te bellen op 0572-354724. Wij kijken dan voor je of je bestelling al in productie is, of dat we je bestelling nog kunnen annuleren, zodat je een nieuwe bestelling kunt doen met het juiste aantal kaartjes. We zijn van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 09.00 - 14.00 uur.

Je krijgt op het scherm een bevestiging van de bestelling nadat de kaart(jes) zijn betaald. Op het ingevulde e-mailadres stuurt Blijkaartje je ook de bevestiging per e-mail. Wij adviseren om deze orderbevestiging ook te controleren en te bewaren. Als er vragen zijn over de bestelling kan Blijkaartje jullie order aan de hand van het ordernummer traceren.

Prijzen en kortingen

De prijs van je kaartje hangt af van het formaat dat je besteld, de grootte van het kaartje, het papiersoort dat je kiest en het aantal kaartjes dat je besteld. Wij hanteren een stapelkorting voor bestellingen. Bereken de prijs van jouw kaartje met de prijzencalculator.

Kadootje van Blijkaartje: de eerste drukproef is namelijk gratis! Voor een tweede en derde drukproef betaal je slechts € 1. Je ontvangt dan direct een leuk pakket met o.a. een waaier met de verschillende papiersoorten en envelopkleuren. Meer dan 3 proeven nodig? Geen probleem. Je betaalt de standaard kaartprijs. Bereken de prijs van jouw kaartje met de prijzencalculator.

Bij ons ontvang je staffelkorting. Hoe meer kaarten je bestelt, hoe lager de prijs per stuk. Het formaat en de papiersoort zijn van invloed op de prijs. We werken met de volgende staffels 1 -9 kaartjes, 10 tot 49 kaartjes, 50 tot 99 kaartjes, 100-199 kaartjes en meer dan 200 kaartjes.

Je kunt online betalen met iDeal, Credit Card en MisterCash. Alle manieren van betalen zijn kosteloos. Je betaalt alleen voor je bestelling. Voor een succesvolle afhandeling van je betaling volg je de instructies op het scherm. Nadat de betaling is afgerond ontvang je direct een e-mail met de bevestiging dat je betaling is gelukt en dat je bestelling in behandeling wordt genomen.

Je kunt de status van je betaling terugvinden in je account onder bestelgeschiedenis. Klik hiervoor op het ordernummer. Zie je hier de melding "wacht op betaling" staan, dan is er waarschijnlijk iets misgegaan. Om de betaling nogmaals uit te voeren klik je op "betalen". Je wordt dan teruggeleid naar de betaalpagina en je kunt hier eventueel ook een andere betaalmethode kiezen. Mocht je toch nog problemen ondervinden in het betaalproces, neem dan contact op met ons op.

Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW. Als de order is voldaan, kun je via je eigen account naar ‘Bestellingen’ en vervolgens een PDF van de factuur maken. Deze staat op naam van door wie de bestelling is gedaan.

Verzending en levering

Bestel je minder dan 20 kaarten en/of enveloppen dan wordt er € 2,50 aan verzendkosten in rekening gebracht. Bij 20 kaarten/enveloppen of meer betaal je € 4,50 voor de verzending. De verzendkosten gelden niet voor de proefdruk en directe verzending naar geadresseerden.

Vanaf 20 stuks kaarten en/of enveloppen, wordt de bestelling middels pakketverzending geleverd. Je ontvangt automatisch een Track&Trace-code om de levering van het pakket te volgen. Bestel je minder dan 20 stuks dan wordt de order verstuurd middels brievenbuspost en ontvang je geen Track&Trace-code.

Blijkaartje heeft een speciale service voor het direct verzenden van kaartjes naar de ontvangers. Kies bij het bestellen voor 'directe verzending' en voeg de adressen toe. Wij regelen de rest! Wil je meer informatie over onze rechtstreekse verzendservice? Lees dan hier verder.

Ja, dat kan! Het beste is door twee aparte bestellingen te plaatsen. Voor de directe verzending is het proces als volgt: in het bestel proces kun je kiezen voor “direct verzenden”, er verschijnt een geadresseerden-pagina, hier wordt 1 kaart per adres naar verzonden en kun je de adressen invoeren voor de directe verzending. Voor de overige kaarten die je op je eigen adres wilt ontvangen kun je de order apart plaatsen door in het bestel proces te kiezen voor ‘thuis ontvangen’.

Bezorging wordt door PostNL gedaan. Bij afwezigheid leveren ze het pakket bij de buren af, óf ze doen de volgende dag een nieuwe afleverpoging. Lukt de tweede afleverpoging ook niet, dan is de kans groot dat het pakket bij een afhaallocatie wordt afgeleverd. Dit kun je via de traceercode zien. Heb je geen traceercode of is het pakket kwijt, bel ons dan gerust, dan gaan wij er achteraan. Na de eerste mislukte afleverpoging is het mogelijk om via de traceercode meteen te kiezen voor aflevering bij een afhaallocatie. Je bent dan wel afhankelijk van de openingstijden van deze locatie. Voor klanten in Nederland kan PostNL een datum en tijdvak van levering geven, voor klanten in België geven ze alleen een afleverdatum.

Voor de verzending maken wij gebruik van PostNL in Nederland en bpost in België. Als je jouw kaartjes op tijd besteld hebt, maar niet binnen de verwachte levertijd hebt ontvangen, laat dit ons direct weten middels een e-mail naar info@blijkaartje.nl of bel ons even op telefoonnummer 0572-354724. Wij gaan dan z.s.m. achter je pakketje aan om ervoor te zorgen dat je het alsnog zo snel mogelijk in huis hebt.

Bent je een klant uit België, dan zijn de levertijden voor drukproeven net wat anders dan in Nederland. Drukproeven en bestellingen met minder dan 20 kaartjes worden in België binnen 7 dagen geleverd. Wanneer je de bestelling vóór 14.00 uur plaatst, worden de kaartjes dezelfde dag nog gedrukt en verzonden. Dat houdt in dat we de bestelling aan PostNL geven. In België wordt dit overgedragen aan bpost die de bestelling binnen 7 dagen bij je aflevert. Wij hebben hier helaas geen invloed op. Bestel je meer dan 20 kaartjes, dan gaat je bestelling met de pakketpost mee. Pakketpost wordt doorgaans de volgende werkdag geleverd. Let op dat er in België op zaterdag niet altijd post wordt bezorgd.

Voor al onze pakketbestellingen* geldt: elke werkdag vóór 18.00 uur besteld = dezelfde dag nog gedrukt en verzonden met PostNL. Normaal gesproken wordt op de eerstvolgende leverdag je bestelling bezorgd. Bestellingen die op zondag voor 14:00 uur binnen zijn, worden dus ook op maandag bezorgd! Tijdens het bestellen heb je de mogelijkheid zelf de verzenddatum van je bestelling te kiezen. Drukproeven gaan per reguliere post en worden dus door de postbezorger bij je bezorgd. Alle drukproeven die op werkdagen voor 18.00 uur besteld zijn, worden dezelfde dag nog gedrukt en verzonden.

(*voor bestellingen met een account aangemaakt op onze oudere site, dus voor februari 2019, gelden andere aanlevertijden: Als je jouw kaarten op werkdagen voor 13.00 uur* bij ons besteld, worden ze nog dezelfde dag gedrukt en verstuurd. Deze pakketten worden de volgende leverdag geleverd met GLS)

Enveloppen, postzegels en sluitzegels

Dat kan! De enveloppen kun je makkelijk vooraf bestellen. Heel handig, want dan heb je genoeg tijd om ze op je gemak te schrijven.

Je kunt voor de enveloppen kiezen uit meer dan 20 verschillende kleuren. Het is geen verplichting om enveloppen bij je kaartjes te bestellen, maar wel erg handig natuurlijk!

Nee, die zijn niet inbegrepen. Je kunt deze bij PostNL kopen.

Voor deze vraag verwijzen we je door naar de website van PostNL: hier kun je precies zien hoeveel postzegels op je envelop moeten - dit is namelijk afhankelijk van het gewicht. Voor de meeste van onze kaartjes is dit eigenlijk altijd 1 zegel, tenzij je extra post toevoegt in de envelop. Dubbele kaarten met de maat 15 x 15 cm of groter kun je meestal het beste frankeren met 2 zegels.

Jazeker, je kunt hier vooraf sluitzegels bestellen!

Onze sluitzegels hebben een doorsnede van 35 millimeter en passen daardoor heel goed bij je envelop.

Wil je een gepersonaliseerde sluitzegel bij jouw kaartje? Mail of bel ons gerust om te vragen naar de mogelijkheden.

Overige vragen

Op elke kaart wordt automatisch ons logo op de achterzijde gedrukt. Staat het logo in de weg of wil je liever de kaart laten drukken zonder logo? Neem dan gerust contact met ons op zodat wij deze kunnen verplaatsen of verwijderen. Voor het verplaatsen worden geen kosten in rekening gebracht. Wil je het logo verwijderen dan berekenen wij € 14,95. Belangrijk om te weten is dat wij alleen het logo voorafgaand aan een bestelling kunnen verplaatsen of verwijderen, omdat de order direct na het bestellen in productie gaat.

Ja dat kan! Wanneer je meer dan 30 kaarten hebt besteld, kun je een PDF bij ons bestellen voor € 14,95. We sturen je dan per mail de voorkant van jouw kaart in hoge resolutie. De nota ontvang je achteraf per mail. Ook hebben we regelmatig een actie waarbij je de JPEG van de kaart gratis ontvangt. Wanneer je hier meer informatie over wilt, mail dan gerust naar info@blijkaartje.nl.

Wij verwerken jouw bestelling met de grootste zorg, maar mocht er onverhoopt toch wat zijn met je bestelling, verzoeken wij jou om dit zo snel mogelijk via info@blijkaartje.nl, onder vermelding van SPOED KLACHT, aan ons te melden. Zo kunnen wij, indien nodig, direct handelen en kunnen wij een passende oplossing bieden. Wij streven er in ieder geval naar om jouw klacht binnen 1 werkdag in behandeling te nemen.

In het kader van onze dienstverlening (het opmaken, drukken en versturen van onze producten), verwerken wij persoonlijke gegevens. Blijkaartje gaat heel zorgvuldig met deze gegevens om en verstrekt deze niet aan derden. Financiële gegevens die je opgeeft tijdens het betalen lopen altijd via beveiligde pagina's en worden slechts eenmalig gebruikt voor het verwerken van je bestelling. Wil je meer weten? Lees dan ons privacybeleid.

Ja! Daarom worden al onze kaarten gedrukt op FSC-gecertificeerd papier. Verder gebruiken we digitale drukpersen. Omdat we op afroep precies datgene produceren wat de klant via onze website bestelt, ontstaat nergens in het hele bestel- en leverproces onnodig afval. Het drukproces maakt gebruik van voor de mens volstrekt onschadelijke - dus 100% niet giftige - ‘droge inkt’ (toner), waarbij tijdens het drukproces bovendien niets verloren gaat. Het drukproces maakt geen gebruik van alcohol, oplosmiddelen, ontvlambare materialen of andere chemische stoffen die belastend voor het milieu en voor de mens kunnen zijn.

Je hebt het recht om binnen 14 dagen, zonder opgave van reden, een artikel retour te sturen (herroepingsrecht). Binnen deze termijn mag je het artikel bekijken en beoordelen zoals je ook in een winkel doet. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop het artikel in je bezit is.

Je maakt gebruik van het herroepingsrecht door het geven van een retouropdracht via een van onze medewerkers via telefoon of e-mail. De kosten die gemaakt worden voor het terugsturen van het te retourneren artikel zul je zelf moeten bekostigen. Wij streven er naar om het geretourneerde artikel binnen 2 werkdagen na ontvangst te verwerken. Je kunt het artikel alleen terugsturen als het artikel compleet is en in de (voor zover redelijkerwijs mogelijk) originele staat en verpakking. Voor de eventuele waardevermindering die ontstaat omdat je het artikel op een op andere wijze hebt gebruikt dan je in een winkel zou doen, mogen wij jou aansprakelijk stellen. Sommige artikelen kun je niet retourneren, omdat de producten overeenkomstig jouw specificaties zijn aangepast. Daaronder verstaan we o.a. gepersonaliseerde kaarten en produkten.

Contact

direct contact met onze medewerkers

Staat jouw vraag er niet tussen? Heb je een speciaal verzoek?
Neem dan contact op met één van onze medewerkers. We helpen je graag!

0572 - 354 724
(ma t/m vr: 9.00-14.00 uur)

Prijscalculator ×

Kies een categorie

Soort kaart

Formaat

Papiersoort

Enveloppen

Aantal kaarten

Aantal enveloppen

Totaalprijs: