Wij controleren de technische opmaak van de kaart en letten hierbij o.a. op de volgende punten:
Wanneer je je kaart laat controleren op de bovengenoemde punten, kan dat teleurstelling bij het eindresultaat voorkomen.
1. De meest gemaakte fout is dat een achtergrond of afbeelding niet ver genoeg doorloopt over de kaartrand, waardoor er een witte rand kan ontstaan nadat de kaart is gedrukt en gesneden.
2. Een andere veel gemaakte fout is dat er juist niet voldoende afstand wordt gehouden met de kaartrand (snijrand). Wanneer teksten en/of afbeeldingen te dicht bij de kaartrand worden geplaatst, lopen deze elementen de kans om tijdens het snijden, geschampt te worden. Het eindresultaat oogt daardoor natuurlijk veel minder fraai.Bij de ontwerpen die op de website staan, hebben we met de bovenstaande punten natuurlijk rekening gehouden. Wanneer je ervoor kiest om zelf een kaart aan te passen of wanneer je start met een blanco kaart, houd hier dan rekening mee óf laat de kaart door ons support team controleren.
3. De laatste fout welke we nog wel eens tegenkomen is dat een kaart 'alvast' in het winkelmandje wordt geplaatst, maar vervolgens toch nog via het account wordt bewerkt. De opgeslagen veranderingen zijn alleen van toepassing op de kaart in het account en dus niet op de kaart welke al in het winkelmandje is geplaatst.
Wil je liever eerst zelf aan de slag en weten waar je nog meer op moet letten bij het opmaken van je kaartje? Op onze tips voor kaart opmaken pagina vind je instructievideos met handige tips die je helpen bij het maken van het perfecte kaartje.