Je kaart laten controleren? | Support team | Blijkaartje

Pak je kans: laat gratis je kaart controleren!

De beste tip die we jou kunnen geven: laat je kaart, voordat je deze gaat bestellen, gratis controleren door ons support team. Wij controleren de technische opmaak van de kaart.

Wil je gebruik maken van deze unieke service? Mail dan naar info@blijkaartje.nl.

direct contact met onze medewerkers

Heb je onze hulp nodig? Laat van je horen. We helpen je graag!

0572 - 354 724
maandag t/m vrijdag van 9.00 - 12.30 uur en van 13.30 tot 17.00 uur

Waar letten wij op?

Wij controleren de technische opmaak van de kaart en letten hierbij o.a. op de volgende punten:

  • Afloop >3mm van de achtergrond en afbeeldingen
  • Snijmarge (een kaart wordt eerst gedrukt en daarna pas gesneden)
  • Uitlijning van de tekst
  • De verhoudingen en verdeling van de tekst en afbeeldingen

Wanneer je je kaart laat controleren op de bovengenoemde punten, kan dat teleurstelling bij het eindresultaat voorkomen.

De drie meest gemaakte foutjes:

De meest gemaakte fout is dat een achtergrond of afbeelding niet ver genoeg doorloopt over de kaartrand, waardoor er een witte rand kan ontstaan nadat de kaart is gedrukt en gesneden. Een andere veel gemaakte fout is dat er juist niet voldoende afstand wordt gehouden met de kaartrand (snijrand). Wanneer teksten en/of afbeeldingen te dicht bij de kaartrand worden geplaatst, lopen deze elementen de kans om tijdens het snijden, geschampt te worden. Het eindresultaat oogt daardoor natuurlijk veel minder fraai.

Bij de ontwerpen die op de website staan, hebben we met de bovenstaande punten natuurlijk rekening gehouden. Wanneer je ervoor kiest om zelf een kaart aan te passen of wanneer je start met een blanco kaart, houd hier dan rekening mee óf laat de kaart door ons support team controleren.

De laatste fout welke we nog wel eens tegenkomen is dat een kaart 'alvast' in het winkelmandje wordt geplaatst, maar vervolgens toch nog via het account wordt bewerkt. De opgeslagen veranderingen zijn alleen van toepassing op de kaart in het account en dus niet op de kaart welke al in het winkelmandje is geplaatst.

Ons supportteam helpt je graag!